14 beğenilme 0 beğenilmeme
iTiRAFLAR kategorisinde (16.9k puan) tarafından  soruldu
Şu tabağa ilk yemek koyulurken az, 2. konulurken çok koyarlar ya uyuz oluyorum.

14 Cevaplar

3 beğenilme 0 beğenilmeme
(905 puan) tarafından  cevaplandı
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Benimde en sinir olduğum şey gittiğim yerlerde değilde bana gelen misafirlerden yana çocuklu birinin gelip sohbete televizyona dalması çocuklarının yaramazlıklarını görüp oturun dememesi yav arkadaş çocuğun yaramazlık yapıyo sağı solu dağıtıp karıştırıyo ve sen misafirsin al yanına otuttur çocuklarını dimi ama vurdum duymaz oluyo bazıları yaa ayyy
4 beğenilme 0 beğenilmeme
(42k puan) tarafından  cevaplandı
Valla ben misafirlikte gidiyor baş köşeye oturuyom azcıkta bana hizmet etsinler onlar gelince çay getir onu getir bunu getir beni yoruyorlar :)))
(16.9k puan) tarafından  yorumlandı
3 0
Tabi canım hep sen mi hizmet edeceksin :D
(42k puan) tarafından  yorumlandı
3 0
Aynen :))
4 beğenilme 0 beğenilmeme
(9.9k puan) tarafından  cevaplandı
Ben zaten misafirlikte geriliyorum başka bişey olmasına gerek yok
(16.9k puan) tarafından  yorumlandı
4 0
Tam bir yengeç ya :D Bende öyleyim yalnız değilsin :)
(9.9k puan) tarafından  yorumlandı
3 0
Evet az çok tahmin edebiliyorum senin ne hissettiğini
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(-1,276 puan) tarafından  cevaplandı
misafirlikte doyduğum halde ısrar edip tekrar tabağıma yemek konuluyo yaa sinir oluyom :@
(16.9k puan) tarafından  yorumlandı
3 0
Ay bide o var tabi. Doydum diyorsun ölümü gör diyorlar :D
(101 puan) tarafından  yorumlandı
3 0
Isde o seni cok sevdiklerinden oluyo kiymetini bil? :)
(16.9k puan) tarafından  yorumlandı
4 0
Ömrümde ilk defa gördüklerimden duyuyorum ben nedense :D Hiçbir zaman ben yemek yemiyorum diye -ki zaten hiç öyle bir durum olmadı :D- ki öyle olsa bile annemdem ölümü gör lafıni duymadım. Onları diyenler psikopat ev kadınları oluyor yaklaşmayın :D
5 beğenilme 0 beğenilmeme
(101 puan) tarafından  cevaplandı
Sevemedigim yemegi israrla tabak tabak yedirmeye calismalari
6 beğenilme 0 beğenilmeme
(27.7k puan) tarafından  cevaplandı
Saat gecenin 01:00 i bile olsa daha oturun erken daha diyenler var :O
5 beğenilme 0 beğenilmeme
(-3,117 puan) tarafından  cevaplandı
Tek tek herkes birbirine hoşgeldin nasılsın diye soruyor ya ay yeterin diyesim geliyor :)
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(385 puan) tarafından  cevaplandı
yaşlı teyze dedelerin şapur şupur öpmeleri
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(26k puan) tarafından  cevaplandı

telefonu birakda birazda bizlede konus cok gicik oluyorum oyle demelerine:D

2 beğenilme 0 beğenilmeme
(43.8k puan) tarafından  cevaplandı
Misafir gittiğim evde wifi olmaması
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(536 puan) tarafından  cevaplandı
En kötüsü Telefon şarjının bitmesi . Yani ondan daha kötüsü de varsa bence kendi şarjımın yanımda olmaması ve kimsede şarj olmamaması
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(74 puan) tarafından  cevaplandı
Israrla yemek yedirilmesi.
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(19k puan) tarafından  cevaplandı
Tok iken zorla biseylerin ikram edilmesi ve benim nezaketen onu yemek zorunda olmam :))
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(-119 puan) tarafından  cevaplandı
Sevmediğim yemeği önüme koymaları:D

Benzer sorular

6 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap
28 Mayıs iTiRAFLAR kategorisinde Frtn3850 (8.6k puan) tarafından soruldu
7 beğenilme 0 beğenilmeme
2 cevap
23 Mayıs iTiRAFLAR kategorisinde Pervizz (11.1k puan) tarafından soruldu
16 beğenilme 0 beğenilmeme
11 cevap
14 Mayıs 2018 iTiRAFLAR kategorisinde iNsOmNiA (27.7k puan) tarafından soruldu
13 beğenilme 0 beğenilmeme
10 cevap
5 Mayıs 2018 iTiRAFLAR kategorisinde Aylin (16.1k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.9k soru

36.4k cevap

21.3k yorum

502 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Pervizz
    18 puan
  2. Zeyno
    15 puan
  3. King_34
    7 puan
  4. Kenaan
    5 puan
  5. Ceylann_Gkc
    5 puan
...