8 beğenilme 0 beğenilmeme
GENEL kategorisinde (41.6k puan) tarafından  soruldu
Sadece izleyicimisiniz yoksa sizde akımlara ayak uyduruyormusunuz?

5 Cevaplar

1 beğenilme 0 beğenilmeme
(301 puan) tarafından  cevaplandı
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
İzleyiciyim sende izleyici olarak kal bence ayak uydurma bi alay sacma sapan insan dolu :p
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Bazen ayak uyduruyorum ama bazıları çok güzel oluyor:)))
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(23.3k puan) tarafından  cevaplandı
Kullanmiyorum izliyorum cok komik geliyo bana bana yakisana ayak uydururum
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Evet ya komik:)))
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(4.2k puan) tarafından  cevaplandı
tık tok ne bılmıyom desem :))
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Bak bi:D
(4.2k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
bakım bi :)
(4.2k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
sanırım ben sadece izlerim :))
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
İzle sen:)))
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(19.5k puan) tarafından  cevaplandı
kullanmam da izlemem de kullanıp video atana da kıl olurum :)))
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(8.5k puan) tarafından  cevaplandı
Var bende hepsi hangisini soruyon :D
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Neyin hangisi:s
(8.5k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Yani hem izleyiciyim hemde akima degilde bazilarina ayak uydururum :))  da bu aralar ara verdim
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Himm
(8.5k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Himm yaaa :p
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Hihim:))
(8.5k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Harbiden edebiyat hocani varya :))
(41.6k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Haha:)

Benzer sorular

9 beğenilme 0 beğenilmeme
2 cevap
6 beğenilme 0 beğenilmeme
2 cevap
6 beğenilme 0 beğenilmeme
7 cevap
1 gün önce GENEL kategorisinde Heqiss (23.3k puan) tarafından soruldu
15 beğenilme 0 beğenilmeme
13 cevap
5 Haziran 2018 GENEL kategorisinde cerenimo (-3,201 puan) tarafından soruldu
6 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap
7 Ağustos SAĞLIK kategorisinde Ferhat44 (3.3k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.5k soru

34k cevap

19.5k yorum

484 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Pervizz
    32 puan
  2. Heqiss
    25 puan
  3. Frtn3850
    12 puan
  4. ilkay39
    9 puan
  5. EyleMm
    8 puan
...