6 beğenilme 0 beğenilmeme
GENEL kategorisinde (4.9k puan) tarafından  soruldu
Çıkar ilişkileri için hiç olmadı.

3 Cevaplar

1 beğenilme 0 beğenilmeme
(7.2k puan) tarafından  cevaplandı
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Olmadı hep karsılık beklemeden dost arkadas vs edindim, menfaat için kurulan dostluk tez biter lakin anlayamıyoruz bunu.
(4.9k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Anlıyoruz ama bazılarımızın işine gelmiyor. Çıkar üzerine kurulan her şey yıkılmaya mahkumdur.
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Öyle valla birbirlerinden alacaklarını alıp sonunda alacak birşey kalmayınca pai pai.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(8.7k puan) tarafından  cevaplandı
Benim olmadi herkesle muhabbet ederim severimde cikar isi bizi bozar :)) olume bile gideriz gerekirse tabi guvenebildigimle tabi ;)
(4.9k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
En iyisi (:
(8.7k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Yani onun icin oyle yapiyon nurrrr :D
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(11.1k puan) tarafından  cevaplandı
Benimde olmadi olur gibi oluyordu anladim ve görüşmeyi kesmiştim  :)
(4.9k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Zaten senin çıkar için ilerleyeceğini düşünmüyorum nayinomm (:
(8.7k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ben oldurmedigine sukrediyom ceylos :D
(11.1k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Bende kendime şaşırıyorum fatih ndkfnfmfn
(8.7k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ben oldurursun kesin demistim ama ceylos beni sasirttin :))))
(8.7k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Normal bu sen degilsin ceylosumuzu geri ver :D
(11.1k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Yok ben aynı benim djdjdkdj değişmedim eheheheh  (6)
(8.7k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Hee tamam o zaman ceylos kendine dikkat et :D
(11.1k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ben değil herkes kendıne dıkkat etsın nwefjjfewbjhwe
(8.7k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Sende haklisin ceylosum :D

Benzer sorular

13 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap
11 Nisan GENEL kategorisinde Frtn3850 (8.7k puan) tarafından soruldu
5 beğenilme 0 beğenilmeme
1 cevap
3 Mart GENEL kategorisinde Frtn3850 (8.7k puan) tarafından soruldu
12 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap
23 Ocak GENEL kategorisinde Heqiss (26.7k puan) tarafından soruldu
19 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
25 Aralık 2018 GENEL kategorisinde Ceylann_Gkc (11.1k puan) tarafından soruldu
17 beğenilme 0 beğenilmeme
8 cevap
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.9k soru

37k cevap

21.7k yorum

514 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. ~SEMA18~
    1 puan
  2. Frtn3850
    1 puan
...