21 beğenilme 0 beğenilmeme
AiLE kategorisinde (930 puan) tarafından  soruldu

11 Cevaplar

2 beğenilme 0 beğenilmeme
(47.6k puan) tarafından  cevaplandı
Oyunda Emoş. Reelde Emişka çoğunlukla adımla hitap ediyorlar.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(17.5k puan) tarafından  cevaplandı
Oyunda aylin diyolar.ama genelde herkes ayka der
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(5.8k puan) tarafından  cevaplandı
Arkadaş çevremden sık sık kanka kelimesini duyuyorum bazen karam diyen oluyor . İsmimle hitap edenler de oluyor ama yakın arkadaşlarım lakabı tercih ediyor .
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(8.1k puan) tarafından  cevaplandı
Ailemde yaş büyümesi farkedilemediğinden oğluş diye hitap ediliyor. Arkadaş çevresinde bro/kanka/reyiz gibi günlük kullanım ve isimler ancak bulunduğum yerde ismimi telafuz etmeyi bilmediklerinden Turco veya Jaime diye hitap ederler. Oyunda da Kaptan diyorlar tabi siyah diyen Aylin hariç
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(23.4k puan) tarafından  cevaplandı
Ailem de yakın arkadaşlarımda Heqiş diyorlar çünki ismimin kısacası.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(10.5k puan) tarafından  cevaplandı
Emine her seferinde farklı hitap ediyor, bikeresinde mjero dediği bile oldu. Bunun dışında oyunda murro ve abi abicim abiş abicik reelde murat. Sadece bir kişi baba veya babacık diyor:D
(10.5k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Neredeyse unutuyordum, son bir yıldır şantiyede herkes şef diyor.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(1.8k puan) tarafından  cevaplandı
Ceroş, ceri, iroş, beybito, kardito vs vs vs
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(18.7k puan) tarafından  cevaplandı
Ramiz dayı derler çok güzel nasihat verdiğimi düşündükleri için
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(509 puan) tarafından  cevaplandı
Annem, "oğluş" diye. Arkadaşlarım "Cahit" diye
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(45.4k puan) tarafından  cevaplandı
Genelde adımla :)
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(1k puan) tarafından  cevaplandı
:D iş yerinde ki ana yüreklerim süt oğlan abilerim deli fişek diyo. Ev ahalisi adımı sesleniyo. Biri de şımarık bey diyo

Benzer sorular

9 beğenilme 0 beğenilmeme
2 cevap
14 beğenilme 0 beğenilmeme
11 cevap
23 Ocak GENEL kategorisinde Heqiss (23.4k puan) tarafından soruldu
13 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap
27 Haziran 2018 GEYiK MUHABBETi kategorisinde KronoS (1.4k puan) tarafından soruldu
17 beğenilme 0 beğenilmeme
11 cevap
12 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
5 Mayıs 2018 AŞK HAYATI kategorisinde venividivici (1.6k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.3k soru

32.9k cevap

18k yorum

464 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Pervizz
    104 puan
  2. Cansu ♋
    80 puan
  3. Frtn3850
    57 puan
  4. Zayec
    45 puan
  5. Heqiss
    26 puan
...