11 beğenilme 0 beğenilmeme
GENEL kategorisinde (20.2k puan) tarafından 

4 Cevaplar

1 beğenilme 0 beğenilmeme
(6.4k puan) tarafından 
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Bende ikiz kardeşimle kendi kafamıza cıkıyor köye gidelim dedik neyse garaj gittik kahya bizi arabaya almadı kücüğüz diye eve gidiş yolunda ben dedim buradan gidelim kardeşim dedi buradan gidelim kaybolduk neyse geri sorduk bizi arabaya bindirdiler Bulunduğumuz semte geldik işin tuhafı o kayıp olduğumuz yer neresi hala bilmiyorum :))
(20.2k puan) tarafından 
0 0

sizinki de deli cesareti be abi :D

2 beğenilme 0 beğenilmeme
(-654 puan) tarafından 
Ben küçükken kafamı hep balkon demirlerine sokardım. sonra misafirliğe gittik bi yere. kafamı sokmaya çalışıyodum uğraştım uğraştım girmedi. sonra bi güçle itince girdi. Uzun süre kendim çıkmaya uğraştım. çıkamayınca annamlere bağırdım ağladım. tam 1 saat uğraştıktan sonra zeytinyağıyla kafamı çıkardılar. kulaklarım acaip yanıyordu kıpkırmızıydı zaten
(20.2k puan) tarafından 
0 0

ahahah:D

1 beğenilme 0 beğenilmeme
(307 puan) tarafından 
annemle çarşıya gitmiştik alışveriş yapıyoduk sonra pamuk şeker gördüm almaya gittim arkamı bi döndüm annem yok ağlıyarak annemi aradım meğerse annemde beni yanında sanıp eve gitmiş baya sonra tesadüfen babamı gördüm ve nasil ona sarsıldığımi anlatamam öyle garip bi olaydı iste :))
(20.2k puan) tarafından 
0 0

baya sıkıntı bak bu durumlar, insan çocuk aklıyla napicaginida bilemiyor 

(307 puan) tarafından 
1 0
yok ben az aradım bulamayınca oturdum olduğum yere :D
4 beğenilme 0 beğenilmeme
(53.2k puan) tarafından 
Salak salak davranmak sanırım, d

Benzer sorular

18 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap
25 Temmuz 2018 AMATÖR ŞiiRLER kategorisinde İrfan Akıncı 1 (1.4k puan) tarafından soruldu
13 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
21 Eylül 2019 GENEL kategorisinde Mahmut (-44,091 puan) tarafından soruldu
13 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap
8 Nisan 2019 GENEL kategorisinde Frtn3850 (9.5k puan) tarafından soruldu
22 beğenilme 0 beğenilmeme
13 cevap
5 Mayıs 2018 GENEL kategorisinde sema (307 puan) tarafından soruldu
11 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
3 Mayıs 2019 iTiRAFLAR kategorisinde Neslihan (2.3k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

8.8k soru

42.5k cevap

24.9k yorum

680 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Heqiss
    164 puan
  2. Zayec
    150 puan
  3. Cansu ♋
    130 puan
  4. Frtn3850
    98 puan
  5. horuk
    54 puan
...