10 beğenilme 0 beğenilmeme
GÜZELLiK & BAKIM kategorisinde (7.1k puan) tarafından 
Asiri estetikli kisiler nasil gozukuyo sizce?Beyeniyomusunuz?

4 Cevaplar

3 beğenilme 0 beğenilmeme
(4.4k puan) tarafından 
fazlalıktan ziyade bir müddet sonra bağımlılığa yol açıyor diye biliyorum. yine de düşünmemek en iyisi :D
(7.1k puan) tarafından 
1 0
Evet doğru.Öyle diyolar yapdirdikca yapdirasi geliyo insanin.
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(34.2k puan) tarafından 
Nedense estetiğe başvuran insanların özgüvensiz topluluklar olduğunu düşünüyorum. Bırak bi tarafın da çirkin kalsın. Hayır bi de bunun için bi dünya para harcarlar. Değer mi?
(7.1k puan) tarafından 
1 0
Yani katiliyorum.Bence estetik gerkli zam yapilmali yani bazi cok onemli seylerde.yoksa her kes gercekden bir birine benzoyo.bazilari o kadar ki yeniden yapilmis gibi oluyo.Bilmiyorum amma ben sahsen disarda falan gorduyumde hic hos gelmiyo.Masumiyyeti kayb oluyo insanin)
(34.2k puan) tarafından 
1 0
Aynen öyle pıtırcık hiiç gerek yok.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(558 puan) tarafından 
Koreli Hayranıyım. Bazı Korelilerin estetik hallerini görüorum. Çok Güzeller ama . Çok fazla abartınca cildlerin sarkması ve çabucak yaşlanmalarına sebep açabilio. O yüzden herşeyin dogal hali iyidir :)
(7.1k puan) tarafından 
1 0
Yani her seyin fazlasi zarar)
(558 puan) tarafından 
1 0
evet aynen öle
6 beğenilme 0 beğenilmeme
(53.8k puan) tarafından 
önemli olmadıkça gereksiz

Benzer sorular

13 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap
14 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
14 beğenilme 0 beğenilmeme
7 cevap
23 Mayıs 2018 GÜZELLiK & BAKIM kategorisinde cerenimo (-680 puan) tarafından soruldu
5 beğenilme 0 beğenilmeme
3 cevap
15 Temmuz GENEL kategorisinde Heqiss (37.5k puan) tarafından soruldu
14 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap
18 Temmuz 2018 GÜZELLiK & BAKIM kategorisinde Murro (10.2k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

8.8k soru

42.9k cevap

25.3k yorum

713 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
    ...