8 beğenilme 0 beğenilmeme
GEYiK MUHABBETi kategorisinde (7.2k puan) tarafından  soruldu
Ben hep karıştırıyorum yakin arkadaslarimin cantasini bir keresinde tamamen masanin uzerine bosaltdim cantayi :D

7 Cevaplar

3 beğenilme 0 beğenilmeme
(27.3k puan) tarafından  cevaplandı
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Çok çok ayıp
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Niye yaa baya komik eşyalar oluyor  :)))
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(2.2k puan) tarafından  cevaplandı
Bende hic sevmiyorum amma nedenini hic bilmiyorum)
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(4.8k puan) tarafından  cevaplandı
Nedeniyse özel eşyalarımız olabilir ayriyeten insanın mahremiyeti olmalı. Kişisel eşya olmasa cantamiz açalım dökelim ne mahremiyet kalsın ne de bir şey di mi?
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Valla ben aklima dusduse alib bakıyorum hep merakli olmuşumdur :D
(4.8k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Gizli hayatı ihlal bu şahsen öyle biri oldu mu kafasına çanta geçiririm (:
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Hahahaha :)) bana kiyamazlar benden gizli ne hayatlari ola bilir ki? Zaten her şeylerin biliyorum  :D
(7k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
@Pervizz ne dion sen perviz :))
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
1 0

ne diyormusum @_Fidan_ :))

3 beğenilme 0 beğenilmeme
(3.1k puan) tarafından  cevaplandı
Çantamda ne olduğu kimseyi ilgilendirmez. O yüzden karıştırılmasını doğru bulmuyorum.
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(23k puan) tarafından  cevaplandı
Sen telefonun karistirilmasini istermiydin? Eminim istemezsin bizde cantamizin karistirilmasini istemeyiz ))
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Vallaha benim telefonumu karistira bilirler hic bir sorun yok. Zaten kardeşim sifreyi biliyor istediyi gibide karistiriyor  :))
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(19.3k puan) tarafından  cevaplandı
Özel denen bişey var ama dimii:o
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
:D )))
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(1.8k puan) tarafından  cevaplandı
çanta bu herşey olabilir içinde karıştırmamalı tabikide ama bu sadece kızlar için geçerli deil hiç kimsenin eşyasına izinsiz dokunmamalı bence
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Izinsiz karistirmiyorum ki ben. Cantayi alayım diyorum napican diyor icine bakicam diyorum  :D
(1.8k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
bakamazsın diyorlar değil mi
(7.2k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
:)))

Benzer sorular

11 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
14 Haziran 2018 AŞK HAYATI kategorisinde Emine (43.6k puan) tarafından soruldu
7 beğenilme 0 beğenilmeme
3 cevap
18 Temmuz GENEL kategorisinde Pervizz (7.2k puan) tarafından soruldu
2 beğenilme 0 beğenilmeme
1 cevap
3 Ağustos GEYiK MUHABBETi kategorisinde Pervizz (7.2k puan) tarafından soruldu
13 beğenilme 0 beğenilmeme
7 cevap
2 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap
3 Ağustos HAYAT DERSLERi kategorisinde Pervizz (7.2k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.5k soru

33.9k cevap

19.4k yorum

479 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Pervizz
    52 puan
  2. Heqiss
    29 puan
  3. Ferhat44
    20 puan
  4. Zayec
    16 puan
  5. Ceylann_Gkc
    12 puan
...