8 beğenilme 0 beğenilmeme
GENEL kategorisinde (304 puan) tarafından  soruldu
Ev le ne cem vermezlerse kaçacam;))

8 Cevaplar

1 beğenilme 0 beğenilmeme
(21.6k puan) tarafından  cevaplandı
Hahaha :))'
Kesinlikle evlenmeyi düşünmüyorum. Nasipte ne var bilinmez ama yine de bana çok uzak :))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Dedi veeee:)))
(3.3k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Evlendi:))
(21.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ne zaman evlendim :o
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(3.3k puan) tarafından  cevaplandı
Once kariyer sonra koca:D
(304 puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Kariyer de hacı her yer ankarda dayı ariyo bizi bu hale getiren devlet utansın :)) çok mu sert oldu ?;))
(3.3k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Gizz ben bu cumleden bisey anlamadim
(304 puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Giz ;))))) kariyer yapicak heves kalmadı diyom her yer tanıdık arıyo diyom ;))
(3.3k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Hahh giii simdik oldu:)))) ozmn acil koca adaylarimi bekliyom sakaa skaa:))
(21.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Kız siz iki Merve çok tatlı anlaştınız he :))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
O senin tatlisligin :))
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(2.4k puan) tarafından  cevaplandı
Ne kadar gec o kadar iyi))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Kişisel tercih :))
(2.4k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Tabikide)
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(26.7k puan) tarafından  cevaplandı
Yillar sonra evet dusunurum)))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Heqiim beni de çağır ama ;)
(26.7k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Tabi canim cagiririm zaten cok yakiniz hemen gelirsin)))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Sen çağrırsan heqicim koşa koşa gelerem sevincimden uçarak uca uca gelerem ;)))
(26.7k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Bende seve seve bekleremmm))))
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(974 puan) tarafından  cevaplandı
Bi 10 yil daha düşünmüyorum artik o saatten sonra da kimse almaz beni zaten :))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Umudu kesmek yok Bülent Ersoy bile bulduysa ;)
(974 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Aksam aksam bulent ersoyla da kiyaslandim eyvallah :))
(304 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Amaaaa yanlış anladın :((
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(2.9k puan) tarafından  cevaplandı
Ben düşünürüm isterimde neden olmasın
(304 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Dimi ya :))
(2.9k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
“Nikâh benim sünnetimdir. Benim sünnetimi uygulamayan benden değildir. Evleniniz. Çünkü ben diğer ümmetlere karşı sizin çokluğunuzla iftihar ederim.” (İbn Mâce, Nikâh, 1)
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(11.1k puan) tarafından  cevaplandı

Tabikide çok isterim ve düşünüyorum da ama su an yaşım 19 allah nasip ederse 4-5 sene var önümde ve nasipse @Kenaan ile o yolda olmak isterim en güzel varlığım ile devam etmeyi insalah Allah gösterir... ❤

(304 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
İnşallah :))) mutluluklar..
0 beğenilme 0 beğenilmeme
(7.1k puan) tarafından  cevaplandı
Hayat arkadaşımı bulursam tabi ki. Ama sanırım evlenemicem ben yaa .\
(304 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Olur olur ;)) sabır

Benzer sorular

15 beğenilme 0 beğenilmeme
11 cevap
30 Mayıs 2018 GENEL kategorisinde Emine (43.8k puan) tarafından soruldu
14 beğenilme 0 beğenilmeme
7 cevap
8 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap
8 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
9 Mayıs 2018 GENEL kategorisinde Gizem (1.9k puan) tarafından soruldu
6 beğenilme 0 beğenilmeme
3 cevap
2 Mart AŞK HAYATI kategorisinde Bilgee (42.4k puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.9k soru

37k cevap

21.7k yorum

515 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Lindajeon
    7 puan
  2. sherlock_
    3 puan
  3. ~SEMA18~
    1 puan
  4. Frtn3850
    1 puan
  5. Taçsiz_prenses
    1 puan
...