14 beğenilme 0 beğenilmeme
CiNSEL YAŞAM kategorisinde (209 puan) tarafından  soruldu
Onu kullandığımızı  zannediyor . Ama seviyoruz bu bir ihtiyaç . Öyle değil mi?

8 Cevaplar

2 beğenilme 0 beğenilmeme
(427 puan) tarafından  cevaplandı
İhtiyacı dışardan karşılayınca aldattın, yardım isteyince sevmiyosun beni sapık. :D
(209 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
:D  vallahi aynen öyle
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(5.2k puan) tarafından  cevaplandı
Sorunun içinde saklı değil mi cevap seviyorsan bir süre ihtiyacını durdurma çabasına girebilirsin. Ha karşı tarafta istiyorsa tamam ama sırf senin ihtiyacın içinde böyle bir şey olamaz.
(209 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Bir süre ? Çocuk değiliz ki elimize emzik alıp zaman geçirelim .
(5.2k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Daha iyi ya büyüksün her istediğin her an olamaz bilincindesin ve bir beynin var tabi kullanmayı biliyorsan
(209 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
:D düşünce seklinizi degitirin . Seven insan sevdigiyle olmak ister .
(13.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
deli gibi seviyorum birisini ama ona dokunmuyorum, her şey zamanında güzel. Bence sen fikrini değiştir biraz o kadının geleceği hakkında düşünürsen ne demek istediğimi anlayacağını umuyorum.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(4.2k puan) tarafından  cevaplandı
o zmn basarsın nıkahı sevgını de gostermıs olursun sorunda cozulmus olur:)
(209 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Şu zamanda öğrenciler  istedikleri anda evlenebilir mu sanıyorsun ? :D ev araba düğün masrafları ....
(4.2k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
o zmn yapmıcan öle seyler :)
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(41.6k puan) tarafından  cevaplandı
İyide şimdi hem senle beraber oluyor hem geri neden sevmiyorsun diyor kızın aklında bir şey var ki baktı düşündüğü gibi değil bahane tüketiyor sevmiyorsun diye:D
(209 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Yok bahane değil . Kızlar zannediyor yatınca sevmiyoruz ..  alakası yok vallahi , çoğu erkek kötü niyetli olabilir ama  seven  erkek de birseyelr yaşamak ister . Bunu cinsiniz anlamıyor
(9.4k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Seven kesinlikle zarar vermek istemez, zarar vereceğini düşünüyorsa bırak dokunmayı bakmaktan korkar
(209 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Zarar vermiyoruz zaten ?
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(9.4k puan) tarafından  cevaplandı
İhtiyaç ihtiyaç, nasıl bi ihtiyaç arkadaş, ekmek mi su mu? Cinsel ilişkiye girmedi diye sağlığı bozulan ölen veya zor durumda kalan tek bir örnek var mı bildiğiniz.
(209 puan) tarafından  yorumlandı
0 0
İhtiyaç tabiki de . Ağrı oluyor yoksa
(9.4k puan) tarafından  yorumlandı
0 0
Çok büyük ihtiyaçmış :o
2 beğenilme 0 beğenilmeme
(27.3k puan) tarafından  cevaplandı
Bence ihtiyaç olarak bakılmamalı hayvansal iç güdü bu nihayetinde ve dizginlenebilir . Kızlar ilişki yaşadıkları erkeklerin kendilerini sevmediğini düşünmezler bunu düşünseler o ilişki olmaz zaten ancak içlerinde acaba işini bitirip çekip gidecek mi ? Korkusu olabilir
(bu görüşlerim normal insanlar için gecerlidir)
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(13.6k puan) tarafından  cevaplandı
her ihtiyacı hemen karşılaman ne kadar doğru geliyor sana?

İhtiyaç mı değil mi orası da tartışılır bence de neyse. Bir kadı bedenine dokunmadan da sevebilirsin. Dokunmak şart değil :)
0 beğenilme 0 beğenilmeme
(1.8k puan) tarafından  cevaplandı
hic bir kiz sevmedigini dusundugu biryle cinsellik yasamaz..

Benzer sorular

13 beğenilme 0 beğenilmeme
8 cevap
12 beğenilme 0 beğenilmeme
8 cevap
10 beğenilme 0 beğenilmeme
3 cevap
1 Temmuz 2018 AŞK HAYATI kategorisinde Aylin (16.1k puan) tarafından soruldu
15 beğenilme 0 beğenilmeme
9 cevap
20 beğenilme 1 beğenilmeme
8 cevap
6 Mayıs 2018 AŞK HAYATI kategorisinde sema (-1,335 puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.5k soru

33.9k cevap

19.4k yorum

481 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Pervizz
    52 puan
  2. Heqiss
    29 puan
  3. Ferhat44
    20 puan
  4. Zayec
    16 puan
  5. Ceylann_Gkc
    12 puan
...