8 beğenilme 0 beğenilmeme
GENEL kategorisinde (13.6k puan) tarafından  soruldu
tarafından düzenlendi
Nereye giderdiniz :)

Ben İrlanda'ya giderdim siz?

Mülteci olarak algıladınız bu durumu onun için değil eğitim veya çalışmak için :)

6 Cevaplar

3 beğenilme 0 beğenilmeme
(43.6k puan) tarafından  cevaplandı
Ukrayna və ya Rusya ya giderdim.
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(5.2k puan) tarafından  cevaplandı
Hiç o şekilde bir şey düşünmedim umarım o durumu yaşamak zorunda da kalmayız Allah kimseyi yurtsuz , vatansız bırakmasın.
(13.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
amin :/
3 beğenilme 0 beğenilmeme
(18.9k puan) tarafından  cevaplandı
Cevap veriyimmi :D :d
(-3,196 puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ukrayna :)) biliyoruz:Dd
(43.6k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Verme:)))))
Biliyoruz zaten
(18.9k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Canlarım benim nasılda biliyorlar :D
(13.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
aramızda para toplayalım yollayalım Vedat'ı yazıktır :D
(18.9k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Ahahaha:D ya yok bende giderim ama doğru zamanı bekliyorum:D
(13.6k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
Gelecekte bir gün gelecek :)

Arkadaşlar Vedat'ı kaybediyoruz tutun kollarından :p
(18.9k puan) tarafından  yorumlandı
3 0
Toplumlar arası kaynaşma maksadım yani şeyi şey anlamayın o kadar da şey bişey değil:D :d :D
(13.6k puan) tarafından  yorumlandı
2 0
yok canım şeyi şey anlar mıyız hiç :))

Toplumlar kaynaşssın, kardeş ülke olalım diye uğraşıyorsun farkındayım :))

tek başına sosyal sorumluluk projesi yürütüyorsun koca yürekli insan :))
(43.6k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ahahaha:))))
(18.9k puan) tarafından  yorumlandı
1 0
Ahahshsghaha :D
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(-3,196 puan) tarafından  cevaplandı
Azerbaycana giderdim hem dil problemide olmazdi guzel guzel anlasirdik ya da KKTC de olabilir :Ddd
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(41.6k puan) tarafından  cevaplandı
İtalya:D:D
1 beğenilme 0 beğenilmeme
(23.5k puan) tarafından  cevaplandı
Türkiye ve Parise giderdim cok merak ediyom oralari :D

Benzer sorular

9 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
14 beğenilme 0 beğenilmeme
5 cevap
26 Haziran 2018 AŞK HAYATI kategorisinde cerenimo (-3,196 puan) tarafından soruldu
9 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap
25 Haziran 2018 SEYAHAT kategorisinde Emine (43.6k puan) tarafından soruldu
17 beğenilme 0 beğenilmeme
7 cevap
6 beğenilme 0 beğenilmeme
1 cevap
6 Haziran 2018 EĞiTiM kategorisinde cerenimo (-3,196 puan) tarafından soruldu
Mor Defter, merak ettiğiniz şeyleri sorarak cevap bulabildiğiniz bir platformdur. Sorularınıza verilen cevaplar içinden "En iyi cevabı" seçebilir ve dilerseniz çeşitli anketler düzenleyebilirsiniz.

Facebook'taki arkadaşlarınızı sitemize davet edin

7.5k soru

34.1k cevap

19.5k yorum

484 kullanıcı

Şampiyonlarımız
Bu hafta:
  1. Pervizz
    85 puan
  2. Sezgin
    78 puan
  3. Heqiss
    52 puan
  4. ~SEMA18~
    16 puan
  5. ilkay39
    12 puan
...